Zdalne wsparcie techniczne

Informacje ogólne

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów zakres wsparcia technicznego został rozszerzony o możliwość zdalnego połączenia się naszego doradcy technicznego z komputerem klienta. Połączenie zdalne umożliwia szybkie zlokalizowanie źródła problemu oraz skuteczne wdrożenie działań korygujących.

W celu uzyskania pomocy zdalnej należy skorzystać z aplikacji TeamViewer, za pośrednictwem której realizowane jest połączenie pomiędzy komputerami (komputery muszą posiadać dostęp do sieci Internet).

Charakterystyka programu TeamViewer:

  • łatwy w obsłudze
  • nie wymaga instalacji
  • nie wymaga konfiguracji sieci komputerowej
  • umożliwia komunikację głosową oraz czat podczas sesji zdalnej
  • zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa w oparciu o RSA (1024bit) i AES (256bit)
  • umożliwia łatwy transfer plików
  • kompatybilny z Windows, MAC i Linux

Instrukcja udostępnienia komputera pracownikowi wsparcia technicznego ROGER za pomocą programu TeamViewer:

1. Pobierz program TeamViewer i zapisz w wybranej lokalizacji na swoim komputerze np. na Pulpicie.

2. Uruchom program TeamViewer klikając ikonę TeamViewer ikona znajdującą się w wybranej przez Ciebie lokalizacji z pkt.1.

3. Na ekranie pojawi się okno programu pomocy zdalnej:

tv15 main w pl

Uwaga:Może zaistnieć potrzeba dodania aplikacji TeamViewer do wyjątków reguł Firewall. Zapora Systemowa Windows (lub inna) wyświetli stosowny komunikat z pytaniem „Czy dodać oprogramowanie „Internet Access event Team Viewer Remote Control Application” do wyjątków.

4. Prześlij na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wygenerowany identyfikator wraz z opisem problemu:

Identyfikator

5. Nie zamykaj programu TeamViewer, poczekaj na połączenie pracownika działu wsparcia technicznego z twoim komputerem.

6. Po utworzeniu połączenia nad zasobnikiem pojawi się panel kontrolny.

Panel kontrolny

7. Po zakończeniu pracy należy zakończyć sesję pomocy zdalnej klikając na czerwony krzyżyk w panelu kontrolnym.

default Aplikacja Team Viewer (Polski) (18.63 MB)

unia flaga
Zapamiętaj ustawienia
Ustawienia plików cookies
Do działania oraz analizy naszej strony używamy plików cookies i podobnych technologii. Pomagają nam także zrozumieć w jaki sposób korzystasz z treści i funkcji witryny. Dzięki temu możemy nadal ulepszać i personalizować korzystanie z naszego serwisu. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie przekazujemy ich firmom trzecim. Potwierdzając tę wiadomość akceptujesz naszą Politykę plików cookies.
Zaznacz wszystkie zgody
Odrzuć wszystko
Przeczytaj więcej
Essential
Te pliki cookie są potrzebne do prawidłowego działania witryny. Nie możesz ich wyłączyć.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są konieczne do prawidłowego działania serwisu dlatego też nie można ich wyłączyć z tego poziomu, korzystanie z tych plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. W ustawieniach przeglądarki możliwe jest ich wyłączenie co może jednak zakłócić prawidłowe działanie serwisu.
Akceptuję
Marketing
Te pliki cookie mają za zadanie śledzić ruch użytkownika w internecie oraz wyświetlać reklamy, które mogą być interesujące dla konkretnych użytkowników. Pliki cookie mogą pochodzić od osób trzecich i być przez te podmioty wykorzystywane do tworzenia profilu preferencji użytkownika. Ich działanie uzależnione jest od zgody użytkownika.
Facebook
Akceptuję
Odrzucam
Analityczne pliki cookies
Te pliki cookie mają na celu w szczególności uzyskanie przez administratora serwisu wiedzy na temat statystyk dotyczących ruchu na stronie i źródła odwiedzin. Zazwyczaj zbieranie tych danych odbywa się anonimowo.
Google Analytics
Akceptuję
Odrzucam