Sektor mieszkaniowy

Kontrola dostępu w sektorze mieszkaniowym

Wprowadzenie

Gdzie na co dzień chcemy czuć się najbezpieczniej? Odpowiedź wydaje się być oczywista – tam, gdzie mieszkamy. Miejsce naszego zamieszkania dzielimy najczęściej z tymi, którzy są dla nas najważniejsi, zaś ich bezpieczeństwo stanowi dla nas priorytet. Dlatego też obiekty sektora mieszkaniowego potrzebują skutecznych zabezpieczeń. Wdrożone rozwiązania stanowią istotny walor nieruchomości wystawionej na sprzedaż lub pod wynajem, zwiększając jej atrakcyjność na rynku.

Nieruchomość mieszkaniowa być może nie generuje tak specjalistycznych potrzeb względem kontroli dostępu jak stadion czy fabryka, jednak nie sposób przecenić dobrze dobranego rozwiązania, dzięki któremu lokatorzy mogą czuć się bezpieczni w miejscu, które zamieszkują. W dziedzinie kontroli dostępu pożądane jest rozwiązanie, które zapewni swobodny dostęp dla mieszkańców, łatwy i autoryzowany dostęp dla ich gości, a jednocześnie wykluczy możliwość wejścia na teren mieszkalny osobom postronnym. Systemy kontroli dostępu są instalowane przy wejściach, bramach, drzwiach wewnętrznych, szlabanach i wjazdach na parking (naziemny lub podziemny), jak i w windach w całym budynku. Jeden identyfikator (karta, brelok, telefon) umożliwia lokatorom dostęp do wszystkich obszarów nieruchomości, do których posiadają oni uprawnienia, co przekłada się zarówno na porządek, jak i wygodę w codziennym korzystaniu z nieruchomości współdzielonej z pozostałymi lokatorami.

Nasza oferta kontroli dostępu powala dobrać rozwiązanie w zależności od typu nieruchomości mieszkaniowej, którą chcemy zabezpieczyć.

Jak produkty Roger pomagają zabezpieczać obiekty mieszkaniowe




Zarządzanie obiektem

    • Uniemożliwia dostęp do pomieszczeń osobom nieupoważnionym
    • Zapewnia swobodny przepływ pracowników w wyznaczonych obszarach
    • Udostępnia różne metody identyfikacji (telefon, karta, pin, odcisk palca)
    • Rejestruje zdarzenia wejść i wyjść z pomieszczeń (kto, kiedy, gdzie)
    • Zabezpiecza całe piętra przed wejściem osób nieupoważnionych
    • Umożliwia obsługę zarówno stałych użytkowników (pracownicy) jak i osób spoza (goście)
    • Umożliwia użytkownikowi samodzielny wybór piętra, spośród tych, do których jest on uprawniony
    • Przydziela użytkownikowi windę, która zawiezie go na konkretne piętro, do którego posiada on uprawnienie
    • Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt identyfikatora (karta, telefon, pilot UHF)
    • Umożliwia dostęp do parkingu przez odczyt numerów rejestracyjnych samochodów
    • Umożliwia kontrolę liczby samochodów znajdujących się na parkingu i wyświetlanie ilości wolnych miejsc, a także sygnalizację braku wolnych miejsc
    • Umożliwia ustawienie indywidualnych ilości wjazdów na parking przysługujących wybranym użytkownikom jak i limitów grupowych, które są przydzielone poszczególnym najemcom budynku współużytkującym ten sam parking
    • Umożliwia kompleksowe zarządzanie obiektem
    • Umożliwia optymalizację procesów w zakładzie (integracja z ERP)
    • Podnosi poziom bezpieczeństwa obiektu (monitorowanie pracy obiektu w czasie rzeczywistym i niezwłoczna reakcja na zdarzenia)
    • Umożliwia implementację jednolitych zasad ochrony obiektu

Zarządzanie użytkownikami

    • Umożliwia precyzyjne i zautomatyzowane rozliczanie czasu pracy
    • Dyscyplinuje pracowników i zabezpiecza pracodawcę przed omijaniem zasad regulaminu pracy
    • Stanowi narzędzie pracy działów HR podnosząc efektywność ich działań
    • Umożliwia analizę obecności w czasie rzeczywistym
    • Umożliwia planowanie i rozliczanie pracy w trybie zmianowym
    • Umożliwia łatwą rejestrację danych gościa w systemie i nadanie praw dostępu
    • Umożliwia wydruk spersonalizowanej karty dostępu
    • Umożliwia import danych gościa przy ponownej wizycie
    • Umożliwia szczegółowe raportowanie wizyt, a także śledzenie ich przebiegu
    • Umożliwia automatyczne kończenie wizyty przez odczyt na wybranym punkcie (wyjście z budynku) lub po przekroczeniu czasu ważności identyfikatora

Zarządzenie wyposażeniem i zasobami

    • Porządkuje i automatyzuje wydawanie kluczy i wyposażenia pracownikom
    • Umożliwia monitorowanie obieg kluczy i wyposażenia w czasie rzeczywistym
    • Rejestruje historię pobrań kluczy i wyposażenia (kto, co, kiedy)
    • Umożliwia rezerwację kluczy wg harmonogramu (np. rezerwacja kluczyków do samochodu służbowego) 
    • Umożliwia wygodny dostęp do szafek i schowków
    • Umożliwia monitorowanie i rejestrowanie zdarzeń związanych z szafkami
    • Umożliwia centralne zarządzanie dostępem do szafek

unia flaga
Zapamiętaj ustawienia
Ustawienia plików cookies
Do działania oraz analizy naszej strony używamy plików cookies i podobnych technologii. Pomagają nam także zrozumieć w jaki sposób korzystasz z treści i funkcji witryny. Dzięki temu możemy nadal ulepszać i personalizować korzystanie z naszego serwisu. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie przekazujemy ich firmom trzecim. Potwierdzając tę wiadomość akceptujesz naszą Politykę plików cookies.
Zaznacz wszystkie zgody
Odrzuć wszystko
Przeczytaj więcej
Essential
Te pliki cookie są potrzebne do prawidłowego działania witryny. Nie możesz ich wyłączyć.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są konieczne do prawidłowego działania serwisu dlatego też nie można ich wyłączyć z tego poziomu, korzystanie z tych plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. W ustawieniach przeglądarki możliwe jest ich wyłączenie co może jednak zakłócić prawidłowe działanie serwisu.
Akceptuję
Marketing
Te pliki cookie mają za zadanie śledzić ruch użytkownika w internecie oraz wyświetlać reklamy, które mogą być interesujące dla konkretnych użytkowników. Pliki cookie mogą pochodzić od osób trzecich i być przez te podmioty wykorzystywane do tworzenia profilu preferencji użytkownika. Ich działanie uzależnione jest od zgody użytkownika.
Facebook
Akceptuję
Odrzucam
Analityczne pliki cookies
Te pliki cookie mają na celu w szczególności uzyskanie przez administratora serwisu wiedzy na temat statystyk dotyczących ruchu na stronie i źródła odwiedzin. Zazwyczaj zbieranie tych danych odbywa się anonimowo.
Google Analytics
Akceptuję
Odrzucam