Ważne - Zapoznaj się!
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w okresie przełomu roku obowiązują następujące zasady obsługi:
- W poniedziałek, 22 grudnia nasze biura będą nieczynne od godziny 13:00.
- Zamówienia będą rejestrowane do wtorku, 30 grudnia 2025 r. i realizowane od środy, 7 stycznia 2026 r.
- W środę, 31 grudnia 2025 r. Dział Handlowy pracuje do godziny 12:00, natomiast Dział Wsparcia Technicznego funkcjonuje bez zmian.
- W piątek, 2 stycznia 2026 r. Dział Handlowy nie pracuje, a Dział Wsparcia Technicznego funkcjonuje bez zmian.
Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy naszych działów.
Pragniemy również poinformować, że w związku z nabyciem grupy Roger przez ASSA ABLOY Opening Solutions Poland S.A. planowana jest restrukturyzacja grupy Roger.
Więcej informacji mogą Państwo uzyskać zapoznając się z artykułem w naszym serwisie: Restrukturyzacja grupy Roger
W przypadku jakichkolwiek pytań lub potrzeby dalszych wyjaśnień prosimy o kontakt.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Roger
