Szanowni Państwo.

W związku z panującą epidemią COVID-19 prosimy o zapoznanie się z komunikatem opublikowanym TUTAJ

W związku z epidemią koronawirusa Zarząd firmy Roger podjął decyzję o tymczasowym zawieszeniu szkoleń w ramach Akademii Roger oraz na zewnątrz firmy.
Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności z tym związane i liczymy na Państwa wyrozumiałość.
Jednocześnie chcielibyśmy zaoferować Państwu możliwość uczestnictwa w szkoleniach zdalnych realizowanych w formie webinariów o następujących zakresach tematycznych:
• Webinarium z konfiguracji i obsługi systemu RACS 5
• Webinarium z konfiguracji i obsługi programu RCP Master 3
• Webinarium marketingowo-handlowe RACS 5
• Webinarium marketingowo-handlowe RCP Master 3

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z terminarzem i dokonania rejestracji TUTAJ

Uprzejmie informujemy również, że Dział Wsparcia Technicznego częściowo pracuje zdalnie i jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerami telefonów:
wsparcie RACS 5: +48 55 267 0126, +48 513 990 415, +48 513 990 386
wsparcie RACS 4: +48 55 267 0126, +48 513 990 386, +48 513 990 415
wsparcie RKDS: +48 55 618 1489
wsparcie RCP (pn.-pt. 8:00-14:00): +48 55 267 0126 
Informujemy także, że wsparcie techniczne w godzinach od 16:00 do 20:00 jest dostępne pod numerem telefonu +48 664 294 087