Wsparcie techniczne

Firma udostępnia 8-godzinną, wielostanowiskową infolinię realizującą wsparcie techniczne. O ile zachodzi taka potrzeba oraz jest to technicznie możliwe, to wsparcie jest również realizowane przy użyciu programu TeamViewer, który umożliwia udostępnienie ekranu zdalnego komputera i wykonanie na nim czynności przez technika świadczącego pomoc. Program TeamViewer jest dystrybuowany w ramach instalacji systemu RACS 5.

Bezpłatne wsparcie techniczne obejmuje pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania. W ramach usługi bezpłatnego wsparcia doradzamy w zakresie możliwych do zastosowania rozwiązań oraz pomagamy w doborze odpowiednich urządzeń. W przypadku pojawiających się problemów pomagamy w analizie oraz ich rozwiązywaniu.

Usługa bezpłatnego wsparcia techniczne nie obejmuje:

  • instalacji środowiska serwerowego MS SQL Serwer
  • migracji bazy plikowej SDF do bazy serwerowej SQL
  • przeniesienia bazy danych między komputerami
  • tworzenia kopii bezpieczeństwa i odtwarzania bazy danych
  • rutynowych czynności związanych z konfiguracją systemu (budowanie konfiguracji całego systemu)
  • rutynowych czynności związanych z obsługą programu np. comiesięczne wykonywanie raportów
  • szkoleń z zakresu obsługi aplikacji
  • wsparcia dla poprzednich wersji programu

W przypadku zapotrzebowania na wsparcie wykraczające poza zakres wsparcia bezpłatnego istnieje możliwość zamówienia płatnej usługi wsparcia zgodnie z obowiązującym cennikiem. Zapotrzebowanie prosimy zgłaszać mailowo na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Pomoc techniczna - kontrola dostępu i zabezpieczenia

godziny pracy: od 8:00 do 16:00
telefon: 55 267 0126
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Dodatkowy numer telefonicznej linii wsparcia technicznego: GSM +48 664 294 087, czynny w dni robocze w godzinach 16:00-18:00.

Pomoc techniczna - rejestracja czasu pracy

godziny pracy: od 8:00 do 14:00
telefon: 55 267 0126
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Pomoc techniczna - system dystrybucji i monitorowania obiegu kluczy RKDS

godziny pracy: od 8:00 do 15:00
telefon: +48 55 618 1489
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

unia flaga
Zapamiętaj ustawienia
Ustawienia plików cookies
Do działania oraz analizy naszej strony używamy plików cookies i podobnych technologii. Pomagają nam także zrozumieć w jaki sposób korzystasz z treści i funkcji witryny. Dzięki temu możemy nadal ulepszać i personalizować korzystanie z naszego serwisu. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie przekazujemy ich firmom trzecim. Potwierdzając tę wiadomość akceptujesz naszą Politykę plików cookies.
Zaznacz wszystkie zgody
Odrzuć wszystko
Przeczytaj więcej
Essential
Te pliki cookie są potrzebne do prawidłowego działania witryny. Nie możesz ich wyłączyć.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są konieczne do prawidłowego działania serwisu dlatego też nie można ich wyłączyć z tego poziomu, korzystanie z tych plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. W ustawieniach przeglądarki możliwe jest ich wyłączenie co może jednak zakłócić prawidłowe działanie serwisu.
Akceptuję
Marketing
Te pliki cookie mają za zadanie śledzić ruch użytkownika w internecie oraz wyświetlać reklamy, które mogą być interesujące dla konkretnych użytkowników. Pliki cookie mogą pochodzić od osób trzecich i być przez te podmioty wykorzystywane do tworzenia profilu preferencji użytkownika. Ich działanie uzależnione jest od zgody użytkownika.
Facebook
Akceptuję
Odrzucam
Analityczne pliki cookies
Te pliki cookie mają na celu w szczególności uzyskanie przez administratora serwisu wiedzy na temat statystyk dotyczących ruchu na stronie i źródła odwiedzin. Zazwyczaj zbieranie tych danych odbywa się anonimowo.
Google Analytics
Akceptuję
Odrzucam