Wsparcie techniczne

Firma udostępnia 8-godzinną, wielostanowiskową infolinię realizującą wsparcie techniczne. O ile zachodzi taka potrzeba oraz jest to technicznie możliwe, to wsparcie jest również realizowane przy użyciu programu TeamViewer, który umożliwia udostępnienie ekranu zdalnego komputera i wykonanie na nim czynności przez technika świadczącego pomoc. Program TeamViewer jest dystrybuowany w ramach instalacji systemu RACS 5.

Bezpłatne wsparcie techniczne obejmuje pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania. W ramach usługi bezpłatnego wsparcia doradzamy w zakresie możliwych do zastosowania rozwiązań oraz pomagamy w doborze odpowiednich urządzeń. W przypadku pojawiających się problemów pomagamy w analizie oraz ich rozwiązywaniu.

    Usługa bezpłatnego wsparcia techniczne nie obejmuje:
  • instalacji środowiska serwerowego MS SQL Serwer
  • migracji bazy plikowej SDF do bazy serwerowej SQL
  • przeniesienia bazy danych między komputerami
  • tworzenia kopii bezpieczeństwa i odtwarzania bazy danych
  • rutynowych czynności związanych z konfiguracją systemu (budowanie konfiguracji całego systemu)
  • rutynowych czynności związanych z obsługą programu np. comiesięczne wykonywanie raportów
  • szkoleń z zakresu obsługi aplikacji
  • wsparcia dla poprzednich wersji programu

W przypadku zapotrzebowania na wsparcie wykraczające poza zakres wsparcia bezpłatnego istnieje możliwość zamówienia płatnej usługi wsparcia zgodnie z obowiązującym cennikiem. Zapotrzebowanie prosimy zgłaszać mailowo na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomoc techniczna - kontrola dostępu i zabezpieczenia
godziny pracy: od 8:00 do 16:00
telefon: 55 267 0126
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dodatkowy numer telefonicznej linii wsparcia technicznego: GSM +48 664 294 087, czynny w dni robocze w godzinach 16:00-20:00.

Pomoc techniczna - system bezprzewodowy RACS 5 AIR
godziny pracy: od 8:00 do 15:00
telefon: 55 267 0126
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomoc techniczna - rejestracja czasu pracy
godziny pracy: od 8:00 do 14:00
telefon: 55 267 0126
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pomoc techniczna - system dystrybucji i monitorowania obiegu kluczy RKDS
godziny pracy: od 8:00 do 15:00
telefon: +48 55 618 1489
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.