Dlaczego ROGER

Marka ROGER

Firma/Marka ROGER

  • Ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania i produkcji elektronicznych systemów zabezpieczeń.
  • Stosujemy najnowsze technologie w dziedzinie urządzeń i oprogramowania.
  • Do produkcji stosujemy wyłącznie komponenty pochodzące od renomowanych dostawców.
  • Podnosimy kwalifikacje pracowników oraz udoskonalamy procesy projektowania i produkcji.
  • Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań kontroli dostępu w Polsce, a nasze produkty można nabyć na terenie całego kraju.
  • Nasza sieć dystrybucji zagranicznej obejmuje 3 kontynenty i ponad 40 krajów i ciągle się rozwija, a nasze produkty są skutecznie promowane na rynkach o wysokich wymaganiach jakościowych (Holandia, Dania, Niemcy), jak i tam gdzie kluczowym czynnikiem jest cena (Rosja, Singapur, Tajlandia).

Marka ROGER

Produkty/Rozwiązania

  • Wysoka niezawodność i funkcjonalność potwierdzona w tysiącach wdrożonych z sukcesem instalacji.
  • Bardzo dobra relacja jakości do kosztu.
  • Rozwiązania o różnym stopniu skomplikowania i funkcjonalności pozwalające na dopasowanie produktu do realnych potrzeb.
  • Otwarta architektura (możliwość integracji programowej za pomocą kontrolki API).
  • Nowoczesny design urządzeń.
  • Nieustanny rozwój funkcjonalności.
  • Oprogramowanie dostępne w wielu wersjach językowych.
  • Dogodny system tłumaczenia oprogramowania.

Produkty/Rozwiązania

Wsparcie

  • Bezpłatne wsparcie techniczne z zakresu doboru, konfiguracji i użytkowania urządzeń oraz oprogramowania.
  • Możliwość uzyskania zdalnego wsparcia technicznego, które podwyższa skuteczność oferowanej pomocy i skraca czas rozwiązywania problemów.
  • Szkolenia techniczne z zakresu oferowanych rozwiązań.
  • Materiały demonstracyjne i szkoleniowe umożliwiające szybkie poznanie oferty i zasad funkcjonowania produktów.
  • Wsparcie marketingowe umożliwiające wykorzystanie udostępnionych materiałów w promocji przy niewielkim nakładzie pracy (materiały gotowe do użycia bez dostosowań).
  • Dogodny system tłumaczenia materiałów promocyjnych.

Wsparcie